Sunday, April 17, 2011

Happy Sunday ^^

ouch,,,ahad y bahagia,,,
keh3,,,,dpt bersenang2 sket,,
baru abis 1 paper exam,,da enjoy ke???
no,no,no,no...
rest jap jela,,,next paper jumaat ni lak,,,hihiihi,,2 y pat relax jap,,
KEJAP je la,,,5 paper 2 go,,
haih,,xtau nk jawab pe t,,,
xkesah la,,jnji 2 mgu ag ak balik kg,,kahkahkah,,,
balik t,,cari2 LOBANG mne y ada,,
uitttt,,lobang keje la,,hahaha
4 bln cuti xkn nk mmbadak je kt umah kn???
xpon,,just tlg mak aku niaga je la,,,
best gak cam2,,niaga pon da wtkn aku xduk diam kt umah,,,
pagi jga ank buah,,ptg siap2 u msk,,ptong bawang,siang ayam+ikan,,
malam,,,msk lauk u niaga soknya,,,
huhuhu,,2 pon da bzy gile,,,
nk keje pon,,kt area2 umah aku mne ada p/raya ke,,kdai2 bsr ke,,
ssh sket a nk dpt keje 2,,
xyah la,,,keje ngan mak aku suda la kn,,
even xdpt gji,,tp dpt PAHALA,,tlg parents kta,,
y ptng,,niat kna btol,,IKHLAS kn aty,,,
slama ni byk da downg bkorban u kta,,
so,,skali skala apa salahnya kta lak tlng mrk,,
bkorban masa n tng u bantu mrk,,,
kan3..
sjk jd orng MATURED ni ak da bnyk pk,,
dulu aku ni punya la pemalas n xdgr kata mak ayh,,
yela,,tyme 2 kta pk xrasional ag,,
mentah ag,,tahu nk mmberontak je ape y parents wt,,
mak aku bnyk mkn aty ngn pangai aku kecik2 dlu,,
da beso ni,,ase nk nages bla kengankan pe y kta wt dlu,,
sedih a,,sob3,,

ok,,,ak btekad,,ak nk senangkn aty mak ayh aku,,
n berbakti pd mrk sbyk mna y tmampu,,
nk bls balik jsa n pngorbnn y mrk tlh wt u bsrkn aku y degil n krs pale ni,,
hihihihi,,,,
waaaa,,,,mis my MOM n DAD a lot la,,,

all da best wt kwn2 y nk exam t,,,,gO0d luck ya,,


gambate!!!!!


               

No comments:

Post a Comment