Friday, January 6, 2012

lawak kasar

demm,,demm,,demm,,
sumthing menarik perhatian aku pagi ni,,,

mmber ak post kt FB,,



ingtkan dah abes isu demonstrasi kt UPSI,,huhu,,


kwn2 aku cakap GURAU KASAR betol,,
tp bak kate orang kg aku,,

GURA BEWOK BOH!!!!


and dis is BEWOK aka BIAWAK,,
yuksss,,,geli mak,,,

hahaha,,siot tol la paper tuuuttt nih,,
boley pulak dia wat lawak ngan isu y HOT nih,,,
camon lar,,,xkan kerna nila setitik rosak susu sebelanga????
tak kan kerna marahkan nyamuk,,kelambu dibakar (eh sesuai ke)???
ni la masalah orang kita zaman berzaman,,,

tengok,,,,sebabkan kes tersebut (isu kt upsi),,
masyarakat da pandang serong kat graduan UPSI,,
tapi,,,,WTH??? (uishh marah betol ni)
rezeki kami bukan korang yang tentukan,,,
dapat posting ke idak tu aku da tak kisah,,
coz aku percaya,,
Allah dah tetapkan rezaki masing-masing,,
tinggal nak berUSAHA je lagi,,,

ape pon yang berlaku,,,perkara ini telah membuka mata sume orang,,,
Perkara 10 Perlembagaan Persekutuan di bawah Kebebasan Asasi membenarkan,,
namun,,setakat mana kebebasan itu diberikan????
aku tak boley nak jawab,,
korang pikir dan tentukan sendiri,,
sekian,,,

'

No comments:

Post a Comment