Sunday, January 1, 2012

hepi new year

1) ok,,memandangkan sume orang cakap2 tentang new year,,aku pon nak jugak,,

2) aku tak g celebrate pape pon,,even kat kolej konon2 ada sambutan new year,,
xpenah2 buang tebiat sambut new year kt kolej,, 
psst,,sebenarnya pihak pengurusan wat sambutan ni sebab tak nak kasi budak2 pegi perhimpunan aman kat pintu utama UPSI yang berlangsung dengan dahsyatnya aku dengar,,,
sampai ada yang cedera bagai,,lagi kesian,,kawan aku sampai kena buang kolej,,,

3) pe pon aku doakan mereka2 yang ditahan 2,,cpt2 dibebaskan,,
dah la exam just around da corner ni,,huhu...
tak ke haru bermalam kt lokap??

4)tak nak la story sal kejadian tersebut,,silap tulis,kna banned kang,,

5) aku just duk relax2 layan muvie je,,hehe,,lagi best..
hoh,,tyme2 kritikal camni la perasaan malas semakin menjadi2,,
baca just 2 jam,,tapi layan K Drama,,BerFB 4,5 jam,,aiyaa.

6) harapan aku di tahun baru ni,,ermmm,,
#semuge segala impian tercapai,,
#azam tahun baru,,,just RENEW azam tahun2 lepas,,keh3,,
#hope diberi segala limpahan rahmat & keberkatan dlm apa jua tindakan
#ditemukan CINTA sejati (haip,,perlu ke??)
#by da way,,umur da bertambah,,baru 23 kan,,
#berhijrah ke arah kebaikan

(good bye 2011....welcome 2012)



7) k sambung study sat ( study la sangat kan )


'

No comments:

Post a Comment