Sunday, March 13, 2011

SPAR,,,SPARING,,,
Yes,,,sem ni,,ary jmaat hari y plg kejam lam klendar akademik ak,,mna x nya,,TERPAKSA rajinkan diri u ber’tekwondo’ bersama kwn2 n lect y kejam 2..grrr...
“Minggu ni kena sparing lagi”
,sebaris kata-kata SIR a.k.a lect membuatkan tubuh bdk2 tekwondo longlai n lemah..mana x nya,,kna sparing, kna lawan ngan mmber kita mgunakan teknik2 dalam tekwondo,,,perghhh sakit y x terhingga..minggu lepas ada dalam kalangan mmber2 aku yang teruk kena belasah sampai berdarah-darah..SERAM gile...
Biasa la,,latihan start dgn xtvt stretching..lompat2 siket, kangkang2 sket..tyme stretching ni pon aku ase da ilang dua belah kaki,mcm xpijak bumi da kaki ni,,,hadoi la..
“Ok,,tyme 2 spar,,cri partner n stay in da line,,duk lam situasi nak fight”lebih kurang cmni a arahan SIR.
sume da get ready ni,,but tibe2 SIR y baik hati suh tkar, 1 line boy n 1 line gurl,,means dat,,,we have to fight wif boys,,,oh no!!!baris aku lak kena tukar ngan laki,,,lam ati ak,,nyesal masuk line ni,,huk3...malu a nk lompat2 dpn dak laki,,hishhh,,,mmg cilake!!!
But not bad la,,partner ak dak Chinese n tp kwn aku dapat ngan sowng mamat ni,,,mgu lepas kami da tgk cara dia fight ngan gurl ni,,perghhh,,cam xde perasaan je lawan ngan gurl 2,,punye la bersemangat, gurl 2 siap gedebush jatuh kt lantai ag dibuatnya,,,keh3..nsib bek mamat 2 x kena ngan aku lau x,siap dia aku belasah,,ceh,,cakap besar konon,,
Habis 1 round fight, SIR suh tkr partner lak,,
”ok,,y hujung skali pegi belakang n da rest move forward”
cit,,aku lak jd partner dak laki y aku kutuk2 tadi,,,cilake tol,,hahahaha,,,mati aku kali ni,,,fine,,,kuatkan jela,,aku mesti kuarkan sume tenaga y aku ade,,,keh3...sekali mamat 2 serang ak betul2 da,,laju gile dia punya kick hampir2 kena muka ak,,fuhhh,,,nasib baik aku elak,,,lau x,,lebam bijik mate,,ak sound mamat 2,,
WOI,,,slow2 a sket..amat2 menyeramkan la dia ni..
Bab2 elak ni,,aku tringat kt cite PENDEKAR BUJANG LAPOK,,ingt x,,tyme ajis konon2 nak tunjuk macho dpn ros,,mse 2 ahmad nisfu(ye ke eja cmni) da blah dr tuntut ganti rugi,,,lbih kurng cmni ajis ckp
”hoi kalau berani dtg a lawan,,,igt aku takot ke
tibe2 salah sorang penjahat 2 baling batu kena muka ajis n ye gtau kt orng tua(Pendekar Mustar)...”aduh2,,tok dia baling saya dgn batu”,,,,sekali tok 2 ckp,,,
”Kenapa kamu x elak””
Ajis balas”mcm mne sy nak elak,,,ilmu elak tok belum ajar”,,keh3...bongok gak ajis tyme 2,,,
Berbalik pd cite,,,mmg aku serik a lawan ngan mamat 2,,,,nak bunuh owng pe??huhuhu,,,muke da la ganaz gile,,
si dayah ckp,”nasib baik aku xkena dgn mamat muke ganaz 2,,hihihi”,,,saje je a 2 nk peli2 ak,,,waaaa,,,
balik umah,,terus g program under Rakan Exco Perhubungan Awam kt dewan,,,balik da kul 2 lebey,,,balik2 ak terus membungkam,,penat kot seharian xdpt rest ag,,,salunya pas balik tekwando kul 7,,,mndi2 n solat ak terus tido,,,
bangun pagi soknya,,kaki aku cram,,wuaaaaaaaa,,,sakit makkk...gile punye sakit ni,,sampai xleh nk sujud tyme solat,,,jalan pon da mcm owng lam pantang,,huhuhu,,,nyesal aku sparing betul2 tekwondo smlm lau x,,xdela aku jalan mengangkang cm skang ni,,,
minggu depan,,bala apa ag y menunggu kami bdak2 tekwondo,,huk3 T_T

1 comment:

  1. hahahahaaa.....dh pndai ehhh...hahaha bgus2 cte la apa yg ptt....kutuk la sapa2...kn blog kte...hahahahahaa

    ReplyDelete