Saturday, April 28, 2012

ape cerrr????

salam sume,,,
ouhh da lame aku tak update blog ni,,,
banyak keje kot,,,
sampai tak taw nak start yang mane dulu,,,
biasa la kan,,nama pon student,,,
memang tak kan lari dari kerja2 yang melambak,,,
ermmm,,,malas la nak cakap ag,,
upload gambar jela,,,


NI TYME PROGRAM "LAMBAIAN MALAR HIJAU" YANG SMPAT AKU FOLLOW
bertempat di SK POS BERSIH,,Kg Ulu Slim, Slim River Perok,,,
budak2 ni sume anak2 orang asli,,,
sangat2 seronok jumpa mereka,,,
tapi paling menakutkan,,,
kat tempat diorang,,anjing diibaratkan seperti kucing,,,
berkeliaran sana sini tapi tak kaco orang,,jenis yang jinak,,siap ada nama ag,,
ada yang nama RICKY,,,TONY,,,hahhaha,,,
kambing pon ada,,,siap masuk dalam kelas ag,,hihihihi,,,
sangat melucukan,,,



ni dorang diberi task untuk buat baju dengan menggunakan surat khabar,,,
nah ko,,,,macam2 jenis baju ada,,,,kih3,,,



cumel kan mereka,,,,
muka masing2 suci agi,,,hehe

dis is my cinggu (btl ke eja gini??)
kawan aku la,,,ela,,huhu






NEYH LAK PROGRAM UNDER KELAB FASILITATOR BITARA
program kat SMK BUKIT SENTOSA, RAWANG.





kumpulan yang aku lead,,
kumpulan 2,,sporting abes adek2 ni






sem nie byk gak program yang aku join,,,
aku pon tak percaya tiba2 aku jadi berminat nak join program2 cam ni,,,
sebab salunya aku ni jenis yang malas nak susahkan diri,,,
paksa diri untuk join program bagai,,,
ermmm,,,mungkin tekanan sem ni maha hebat dari sem2 lepas,,,
so,,salah satu cara nak release tension,,
aku join prog2 luar dari kampus,,hohoho
impaknya,,,sangat2 awesome,,,hihihi,,,
banyak lagi prog2 bakal menyusul,,,
tyme study ni la kita nak join2 program camni sebenarnya,,,,
bila da kerja,,xde chance da kan,,,
oleh itu ambil peluang yang ada,,tak rugi pon,, ^^v


                                                    
'

No comments:

Post a Comment